TNT Kiropraktik tilbyder

Vi behandler dine smerter i hoved, ryg, fødder, kæbe, albue, arme, hænder, fingre, muskler og meget mere, så du opnår lindring og bliver smertefri. Vi tilbyder dig en forebyggende behandling, hvor vi fokuserer på kilden, så dine smerter ikke vender tilbage.

Ofte begynder dit besøg hos os med smertebekæmpelse- & lindring. Det er dog blot en del af, hvad vi kan hjælpe dig med hos TNT. Dine smerter er et tegn på, at der er noget i din krop, der ikke fungerer optimalt, og smerterne tager naturligvis meget af din opmærksom, livskvalitet og trækker voldsomt på dine ressourcer

Vi lindrer dine smerter, så du kan vende tilbage til dine daglige rutiner og gøremål. Vi undersøger også kilden til lige netop  dine smerter, så vi med en helhedsorienteret behandling kan sikre, at din krop fungerer optimalt og vi effektivt sammen kan forebygge, at dine smerter vender tilbage.

Vejledning

Vi vejleder dig til optimal livsstil og effektiv træning, så du med de helt rigtige øvelser og bevægelser kan opnå robuste nye bevæge- og holdningsmønstre og langvarig optimal funktion i din krop.

For os er det selvfølgelig vigtigt, at du er smertefri, men det er alligevel ikke helt nok. Vi ønsker også, at du oplever en god funktion i dit ramte område. Smertereduktionen kan ofte gøres på kort tid, men det at rette den dårlige funktion til en bedre tager længere tid, fordi din hjerne og dit nervesystem skal indstille sig på en ”ny måde” at fungere og reagere på.

Du skal muligvis indlære nye bevæge- og holdningsmønstre, som skal gøres robuste og dermed til din hjernes førstevalg i stedet for de mønstre, der fører til en dårlig funktion, og i sidste ende giver dig smerter. For at du kan ændre din funktion mere vedvarende og gennemgribende kræver det eventuelt gentagne behandlinger over tid og et liv uden smerter.

TNT Kiropraktik video

Se et lille udpluk af vores film, der forklarer, hvad kiropraktikken kan.

Dårlig holdning

Kiropraktik påvirker helbred positivt.

TNT Kiropraktik video

Se et lille udpluk af vores film, der forklarer, hvad kiropraktikken kan.

Symptomer er toppen af “isbjerget”.

Hjerne, krop og rygsøjle.

TNT Kiropraktik - Holbergsvej 13, Seest - Kolding - 22 77 10 33